суббота, 24 сентября 2011 г.

 De multe ori ne alegem prietenii după cum arată, sau după popularitate.Hmm.. eu ce pot să spun?! Pot să spun că prietenii adevăraţi îţi vor fi mereu alături orce s-ar întîmpla,nu te vor trăda niciodata! În ziua de azi oamenii sunt făţarnici şi atit de prefăcuţi încît nu mai ştii cu cine să vorbeşti şi cu cine nu. Cu părere de bine timpul arată ce fel de persoană ai alături. Am prieteni care mă iubesc, prieteni cărora le pasă de mine, prieteni care mă indispun şi prieteni care mă urăsc!   Sunt incă o fiinţă micuţă dar am trecut prin multe dureri şi îmi dau seama ca debea e începutul. Trecutul este trecut şi principal acum este prezentul! Vizitarea timpului trecut este sursa însăşi a nefericirii. Pentru că trecutul este teritoriul regretelor şi remuşcărilor : suferi deopotrivă - şi pentru lucrurile pe care nu le-ai făcut, şi pentru cele pe care le-ai făcut.Pentru unele suferi că s-au terminat, pentru altele că n-au început! Doar călcînd prin spini poţi ajunge la ideal. În viaţă nu sunt numai momente fericite, dar mai sunt şi diferite incercări ale destinului. Poţi cîştiga în acest joc dificil aşa numit VIAŢA doar cu capul sus şi mergînd înainte!   

2 комментария:

  1. Scumpo, este minunat ce-ai spus tu!
    Eu iti doresc mai putini prieteni care te urasc, ca de fapt nici nu i-as numi prieteni!
    Capul sus! Cred ca am sa-ti urmez sfatul ca deja a inceput sa ma doara gatul! ;)

    ОтветитьУдалить
  2. multumesc mult scumpo..ma bucur ca ti-a placut)))<33333

    ОтветитьУдалить